تحولات منطقه

سرمربی سابق مراکش، ضربه پنالتی چیپ براهیم دیاز در فینال جام ملت‌های آفریقا را توهین به مردم به ۵۰ میلیون مراکشی دانست.

هروه رنارد: چیپ زدن پنالتی توسط دیاز توهین به ۵۰ میلیون مراکشی بود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هروه رنار، سرمربی سابق تیم ملی فوتبال مراکش، به شدت از براهیم دیاز، ستاره شیرهای اطلس، به دلیل از دست دادن یک ضربه پنالتی در فینال جام ملت‌های آفریقا ۲۰۲۵ انتقاد کرد.

این مربی فرانسوی تاکید کرد که اگر هنوز سرمربی تیم مراکش بود، جریمه سنگینی برای دیاز در نظر می‌گرفت.

رنار که به ترتیب در سال‌های ۲۰۱۲ و ۲۰۱۵ با زامبیا و ساحل عاج قهرمان جام ملت‌های آفریقا شد، به روزنامه فرانسوی لو پاریزین، گفت: اگرچه یک پنالتی از دست رفته ممکن است قابل بخشش باشد، اما این اتفاق را در چنین موقعیت حساسی تحمل نمی‌کنم.

سرمربی سابق مراکش ادامه داد: اینطور از دست دادن پنالتی و زدن آن به صورت چیپ، توهین به کل یک کشور و کل مردمی است که ۵۰ سال چشم‌ انتظار موفقیت بوده‌اند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • مدیر سایت مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات پس از تأیید منتشر می‌شود.
captcha